Komendant Miejski Policji poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty teleinformatyki w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze 58-500 Jelenia Góra ul. Nowowiejska 43 Ogłoszenie nr 142490 / 12.09.2024 Specjalista Do spraw: teleinformatyki w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Jelenie
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
58-500 Jelenia Góra ul. Nowowiejska 43
Ogłoszenie nr 142490 / 12.09.2024
Specjalista
Do spraw: teleinformatyki w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Wspomagającego Komendy
Miejskiej Policji w Jeleniej Górze
Umowa na czas określony
(np. projektu)
Liczba stanowisk
1
Wymiar etatu
1
Status
nabór w toku
Miejsce pracy
Jelenia Góra
ul. Nowowiejska 43
Ważne do
23 września
2024 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Sprawuje funkcję administratora lokalnego systemów policyjnych oraz administratora technicznego systemów
policyjnych.
Sprawuje funkcję administratora dla systemów niejawnych Policji.
Utrzymuje sprawność infrastruktury teleinformatycznej.
Zarządza stacjami roboczymi w zakresie instalacji, konfiguracji i personalizacji.
Dokonuje przeglądu i konserwacji sprzętu teleinformatycznego.
Monitoruje i raportuje stan bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Prowadzi politykę antywirusową.
Dba o sprawność techniczną urządzeń teleinformatycznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze informatycznym
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
2
bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów
urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie
lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Znajomość Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego
Znajomość Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej
Znajomość Ustawy z dnia 06 kwietnia 1990 roku o Policji
Znajomość Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne
Znajomość Zarządzenia nr 27 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 kwietnia 2019 r. w sprawie określenia norm
wyposażenia jednostek i komórek organizacyjnych Policji oraz funkcjonariuszy i pracowników Policji w sprzęt
teleinformatyczny i telekomunikacyjny oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i użytkowania
Znajomość Ustawy z dnia 5 lipca 2018 roku o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Dyspozycyjność
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole
Inicjatywa własna
Rzetelność
Terminowość
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie
postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z
2024 r. poz. 632 z póżn.zm.) umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do
informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” opatrzone własnoręcznym podpisem.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Kwalifikacje uprawniające do eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci teleinformatycznych.
Kursy i szkolenia z dziedziny teleinformatyki.
Znajomość języka angielskiego technicznego.
Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
Prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy
Stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Regularnie wypłacane wynagrodzenie.
Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka).
Nagrody jubileuszowe.
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną.
3
Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Praca na 1 piętrze budynku, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Praca administracyjno-biurowa,
przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, wymuszona pozycja ciała. Praca wymaga sprawnego narządu
mowy, wzroku, słuchu oraz sprawności obu rąk. Praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji.
Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę i telefon. W budynku brak windy. Podjazd oraz toaleta przystosowana dla
osób niepełnosprawnych jedynie na parterze budynku. Stanowisko wymaga przemieszczania się pomiędzy budynkami
Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze oraz podległych komisariatów. Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej,
praca jednozmianowa, podstawowy system czasu pracy. Zagrożenie korupcją.
Dodatkowe informacje
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze może nastąpić po przeprowadzeniu
przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego
i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia
bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez
uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Decyduje data stempla pocztowego.
Doświadczenie zawodowe - jest to doświadczenie uzyskane w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy
4
zarobkowej, prowadzenia działalności gospodarczej, wolontariatu, stażu, praktyki, aplikacji.
Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami
dokumentów, które jednoznacznie potwierdzają zamknięty okres (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o
zatrudnieniu, zaswiadczeń o odbyciu stażu, zaświadczeń o odbyciu praktyki zawodowej, referencji, zakresów
obowiązków lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe).
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w
komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
O zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci będą informowani telefonicznie, w
związku z tym, w dokumentach należy podać numer telefonu kontaktowego. Kandydaci, którzy spełnią wymogi
formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów
naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna). Uwaga!
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i
terminowości na podstawie dokumentów wymienionych w części "Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty
niezbędne)". W związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają
wszystkie wymagane dokumenty własnoręcznie podpisane. Życiorys/cv, list motywacyjny muszą zawierać oryginalny
podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny
podpis kandydata. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń
oraz złożone, a nieopatrzone własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą
rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub
składając w kancelarii Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.
Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. Do udziału w
naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfkacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych
- analiza ofert spełniających wymagania formalne
- test wiedzy z zakresu zadań wymaganych na stanowisku
- rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów
urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie
lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie
postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z
2024 r. poz. 632 z póżn.zm.) umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do
informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści:
Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Miejskiego Policji w Jeleniej Górze, moich danych
osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury
naboru na stanowisko..................................(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć
własnoręcznym podpisem
5
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do: 23 września 2024
W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze Zespół Kadr i
Szkolenia Wydziału Wspomagającego ul. Nowowiejska 43 58-500 Jelenia Góra
lub złóż osobiście w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze
w kancelarii Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Jelenia Góra
ul. Nowowiejska 43 (parter) od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (47)
8731456
Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2024
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Jeleniej Górze ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia
Góra
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@jelenia-gora.wr.policja.gov.pl lub kontakt pisemny za pomocą poczty
tradycyjnej na adres: Inspektor Ochrony Danych Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze ul. Nowowiejska 43, 58-500
Jelenia Góra
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: pracownicy Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze oraz Komendy Wojewódzkiej
Policji we Wrocławiu
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221
2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
6
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221
Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowan